استودیو خلاقیت

سوالی دارید؟

برند

بنا بر تعریف انجمن بازاریابی آمریکا، برند یک «نام، عبارت، طرح، نماد یا هر مشخصه‌ای است که یک ارائه‌دهنده‌ی کالا یا خدمات را از دیگر ارائه ‌دهنده‌ها متمایز می‌کند».
هویت برند شما نمایانگر اعتبار شرکت شما است و رویکردها، ارزش‌ها، اهداف، توانایی‌ها و تمایلات شرکت شما را مشخص می‌کند.

برند سه وظیفه ی اصلی دارد:

جهت یابی

برندها به انتخاب مشتریان از میان مجموعه ی انتخاب های متعدد کمک می کنند.

اطمینان

برندها ویژگی ذاتی محصول یا خدمات را انتقال می دهند و به مشتریان اطمینان می دهند که انتخاب درستی کرده اند.

تعهد

برندها از تصویر، زبان و تداعیات ذهنی متمایز استفاده می کنند تا مشتریان را ترغیب نمایند خود را با این برند تعیین هویت کنند.

برندسازی

برندسازی فرآیندی منظم است که برای ایجاد آگاهی و افزایش وفاداری مشتری استفاده می شود. برندسازی استفاده از هر فرصتی است تا بگوییم چرا مردم باید یک برند را نسبت به سایر برندها انتخاب نمایند. از جمله ی دلایل اهمیت برندسازی در نزد شرکت ها، تمایل به رهبر بودن، پیشی گرفتن در صحنه ی رقابت و دسترسی کارمندان به بهترین امکانات به منظور دستیابی به مشتریان است.

گام های برندسازی

1

انجام دادن تحقیق

2

شفاف سازی استراتژی

3

طراحی هویت

4

ایجاد نقاط تماس

5

مدیریت دارایی ها

هویت برند
اطلاعات بیشتر
لوگو و امضا
اطلاعات بیشتر
شعار برند
اطلاعات بیشتر
کارت ویزیت
اطلاعات بیشتر
هدایای تبلیغاتی
اطلاعات بیشتر

طراحی تیزر تبلیغاتی

توضیحی در این مورد باید نوشته شود تا بگوییم چرا مردم باید یک برند را نسبت به سایر برندها انتخاب نمایند. از جمله ی دلایل اهمیت برندسازی در نزد شرکت ها، تمایل به رهبر بودن، پیشی گرفتن در صحنه ی رقابت و دسترسی کارمندان به بهترین امکانات به منظور دستیابی به مشتریان است.

انواع تیزر

موشن گرافیک

این نوع از تیزر تبلیغاتی یکی از مرسوم‌ترین نوع تیزرهای تبلیغاتی است که بهترین و تاثیرگذارترین روش برای معرفی محصول و خدمات است در این نوع تیزر سبک‌های مختلفی اعم از دو بعدی، سه بعدی و وایت بردی که به آن اشاره کردیم را می‌توان مشاهده کرد. در تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک در مرحله اول سناریو و استوری‌بورد آن طراحی می‌شود و سپس در اختیار تصویرساز قرار می‌گرد و بعد موشن گرافیست به تصاویر جان می‌بخشد و آن را متحرک می‌کند و طبق روال همیشه به دست تدوینگر و صداگذار می‌رود و کار نهایی می‌شود.

استاپ موشن

در تیزر استاپ موشن با پیکسلیشن قوانین و تکنولوژی خاصی اجاره می‌شود که در این نوع نسبت به سناریو تمام عنصرها به صورت ماکت طراحی و ساخته می‌شود و سپس با علمی خاص آنها را به حرکت در می‌آورند. این سبک یکی از جذاب‌ترین سبک‌های تیزر است و مورد توجه زیادی قرار می‌گیرد.

رئال

در این سبک از تیزر همان‌طور که از اسم آن پیدا است همه چیز واقعی است، از لوکیشن و عوامل انسانی گرفته تا محصول. در این سبک عوامل انسانی مانند فیلمبردار، گریمور، صدابردار، نورپرداز و ...بیشترین زحمت را می‌کشند.

هزینه طراحی تیزر تبلیغاتی

موشن گرافیک

زمان: 30 ثانیه تا 45 ثانیه 3،000،000 تومان

زمان: 45 ثانیه تا 1 دقیقه 5،000،000 تومان

استاپ موشن

زمان: 30 ثانیه تا 45 ثانیه 7،000،000 تومان

زمان: 45 ثانیه تا 1 دقیقه 9،500،000 تومان

رئال

زمان: 45 ثانیه 10،000،000 تومان

زمان: 1 دقیقه 15،000،000 تومان

خدمات ما

عضویت های کانون تحقیقات و تبلیغات ضمیر بازار